Tuesday, January 17, 2012

DocuBio Datin Seri Dato' Siti Nurhaliza

Salam. (hehehe tiba-tiba sopan pula kali ni)

Minggu lepas, hampir seminggu ceritera Dato' Siti Nurhaliza (DCT) menghiasi kaca tv cenel History Astro. As far yang aku tau, even di Indonesia & Singapore pun dapat tengok siaran DocuBio tu. Ini sempena ulang tahun ke 33 DCT yang jatuh pada 11 Januari lepas. Aku of cos la wish.. sanggup tu bangun tido (sb dh tido awal sblm tu) kul 0030 semata nak tweet tu.. (ye, aku tau lambat setengah jam.. +_+. bukan dia kesah pong..). but hey! tahun ni aku bagi DCT hadiah okeh (tahun sebelum ni termiss).. sebuah (ye, sebuah jek) buku dari BUKU FIXI !! hehehe.. Amir Muhammad sila alert! promo baek punya ni okeh.. ;p LOL

Kepada yang termiss tengok docubio tu.. here is the video.. Pinjam buat promote ye cik CteaFairuz.. (^_^).


Seriously, perjalanan hidup DCT bukan mudah.. Tapi, Tuhan tu kan Maha Adil. Setiap perit jerih hambaNya yang tetap tabah dan fokus sudah tentulah akan berbayar. Jujur, aku nanes tidak bersedusedan menonton video ni. Sebab cuma mengalir airmata dan tersentuh. Gila kau.. aku membesar ngan DCT kot.. till now!

Aku bagi korang layan video ni la dulu ye. Sebab next aku nak buat docuBio juga. Tapi versi dari sisi KipasSusahMati DCT. Surely akan ada yang buhsan. Choi! Like I Care.. bukan blog kau pongg.. 

Till den. Ciao!

2 comments:

  1. sius aku pon terlepas tengok this documentary..thanx letak sini. aku plak yg sayu :')

    ReplyDelete