Thursday, January 12, 2012

Konsert Jelajah ERA Sayang Sabah 2011

1st of all. No. Aku bukan pendengar tegar stesen radio itu. Tapi, tetap juga aku save frekuensi 102.4fm tu di top 5 cenel radio kereta mama aku. Dan ya, aku terlebih dengar radio tu last Disember cuma sebab ada Dato' Siti Nurhaliza jadi one of performer untuk konsert ulang tahun pertama Radio ERA FM KK.

Aku tau DCT akan join konsert tu seminggu sebelum bunting promosi konsert tu naik menghiasi tiang-tinag lampu jalan di sekitar KK. Well, ada informer bagitau. Terima kasih pada informer itu. She is one of the most active and daring sitizoners who is currently living in Sabah. Ya, sitizoner a.k.a fan club Siti Nurhaliza. Kenal dia through twitter jek pun. But worth it beb. Thank you twitter. ;p

So, the journey.. oh no we call it CTRACE.. ah, let the pictures speak la. Hehehe

Baru sampai. 3 Jam aku tunggu di KKIA. Sanggup okeh.. ;)
Dan dct tiba dengan oh sangat chantek & wanginya.. =)

sempat snap gambar dalam dia laju2 dibawa lari orang radio ERA. ;(
yg tengah tu kakak baru smp dr Kudat. sitizoner juga. baru kenal masa ni. hehe

Gaya seorang superstar.
Nyanyi LIVE sebiji macam dalam album

Tarik suara nyanyi Biarlah Rahsia. Meremang bulu tengkuk.

Rindu tengok dari dekat.

oh, ya. Rezeki aku kot, few minutes sebelum turn dct perform
ada sitizoner dengan baik hatinya bagi tix vip.
so ya, I was at the vip seat. sangat dekat dengan dct okeh!! ;)
 

4 lagu sahaja. mana puas. tapi, syukurlah. lain kali lagi lah. =)

ebrsama sebahagian sitizoner yang kami kumpul untuk berdiri di row paling depan stage ;)

seronok dapat kenalan baru =)

ah. penghujung ctrace. hantar dct terchenta pulang. ;')

KAMI. ya, "orang kuat". tettttttt hehehe. rahsia.

Kak Rozie. orang penting dalam hidup dct. juga supporter kuat
sitizoner. ya, sitizoner semua sayang kz <3

mereka kenalan baru saya. sangat seronok dapat kenal mereka. =)

gambar paling penting? hehehe ofcos la ada... ;)

mereka bilang pipi kami sama bila senyum. hehehe mereka bilang, bukan saya bilang ;p


so, there is. CTRace di penghujung 2011. one of the reason aku x update. masih di awang-awangan doe. ;p
Pictures all taken by my cousin. Anwaruddin a.k.a photoG team Capeturez Production aku. Lain-lain gambar boleh stalk page Capeturez Production. ;)

tau apa lagi manis? bila DCT reply tweet.. No, my tweethandle blm blh share di sini. sorry. mak bukan ada peminat pom nyah.... ;p
Ciao!

No comments:

Post a Comment