Monday, January 16, 2012

Eksperimen Bahalol

I was sick last week. Actually. 
Tot wanna post 6 posts last week. Sebab dah khatam 4 novel. 2 dari buku fixi, dua dari ntah lupa. 
Mendapat aku demam + batuk + asma + resdung.
Ya, saya manusia berpenyakit. Imunisasi saya lemah.
Mungkin sebab imun dari susu ibu semakin kurang lantaran selalu mendurhaka pada mama. =_=' Astaghfirullah.

Tapi, padaln muka aku sendiri. Bahall sangat buat experimen tidak membawa keuntungan.
Aku membuat ujikaji tanpa khidmat nasihat dari cikgu sains kesayangn ramai pelajar Teknik Likas.
Tanpa memakai baju lab rona putih seperti doktor itu, aku dengan gelojohnya telah mencoba mengahwinkan vanilla coke dan durian.
Yupe. you heard me. Vanilla coke with durian. with extra ices. Boom!

Seriously, I never tot that the effect will be that quick! Last year aku try Coke biasa with 1 tapau of durian. Nothing happen within 1 week. But yes, aku demam panas seminggu, week after the "feast". 
But this time, never knew effect dia just within 24hour!!! No kidding!!


Moral of teh story here: Make sure the eksperimen was recorded. baru boleh "jual" di youtube. LOL
Choi! Screwed me! ;p
Semoga hantaran kawin aku takkan kurang dek kerana eksperimen tidak bertamadun ini. #Eh.  

No comments:

Post a Comment