Friday, November 11, 2011

Mimpi Separuh Basah

Damn. Bodoh punya tajuk. Tapi, tu ja la tajuk yang terlintas di kepala hotakkuningsederhana aku.

Seorang sahabat lama aku dengan seronoknya bercerita perihal mimpi dia pada aku di suatu hujung minggu. Sahabat ini kenalan yang sangat lama. Berkawan dengan dia sejak zekolah rendah. So called Guy Bestfriend aku lah kononnya.

What happen was, he openly admit to me alkesah dia mimpi pasal aku. Which den membawa kepada detail mimpi itu yang aku sendiri tidak sanggup taip. Not that I dont used to such romantic thingy, tapi untuk berada di dalam mimpi itu bersama dia???? Hells yeah it disgust me!!!! Aku tau dia memang ada hati kat aku. Dia sendiri ngaku okeh, bukan aku buat cerita angkat bakul sendiri.. Tapi, tidak la juga bermakna aku akan seterbukanya menerima cerita dia kan?? Damn.

Serius terasa terhina sebentar. Am not proud to be in that kind of dream okeh. Shit. KILL ME NOW!!!!!

No comments:

Post a Comment