Saturday, November 12, 2011

Review Marathon

Dan akhirnya hujung minggu tiba. Sejak "terpaksa" kerja bawah orang ni, hujung minggu la yang aku tunggu-tunggu. Selama kerja sendiri sebelum ni, yakni bertani buah hampir membusuk.. hujung minggu paling aku tekanan. Sebab semua ada kat rumah. Tak aman lena aku. Mimpi pun asyik ada part 2.

Untuk menghargai hujung minggu aku kali ni, aku teruja untuk mereview beberapa novel yang aku berjaya khatam kan since Ramadhan lalu. Review Marathon.

Apahal baru sekarang mau review? Suka hati aku lah. =__='

Lek.. aku rindu mengkritik novel2 yang aku baca sbenarnya. Sebelum ni ada makhluk jahanam yakni MALAS menompang bahu aku. Tertunda la segala-galanya. Faham saja lah. Saka MALAS ni susah mau dibuang. Aku berjaya buang pun buat masa sekrg baru 25%. Hampir hujung tahun dah kan... faham-faham aja la..... ;p

Sebelum aku mula pas baton untuk memulakan review marathon ni, sukacita diumumkan bahawasanya aku mempunyai hak mutlak lagi konkrit ke atas semua gambar yang aku guna sepanjang mereview ini. Kepada yang berintensi mau merogol atau menculik, sila perkhabarkan terlebih dahulu. Harap maklum.

--- "Why is that Monday so far from Friday, but Friday was so close to Monday?" ---

No comments:

Post a Comment