Wednesday, November 09, 2011

Stompin 3 Sabah - Borneo Beach Music 2011

  Stompin Sabah akhirnya masuk tahun ke-3 penganjuran. 2011 menyaksikan sedikit kelainan dengan tema penganjuran "Borneo Beach Music". Karena itu ofkos la di buat di Beach, yakni Pantai. Karena keglemerannya sebagai pantai-wajib-singgah di KK, Tanjung Aru menjadi lokasi penganjuran. serius sesak. bukan sesak ngan manusia, sesak parking!!! Tg.Aru bukan banyak parking pun.. at the end, nekad berani mati aku angan adik aku parking di parking "haram". bajet jam 11pm mustahil la kan ada pak polisi mau saman.. PhuketTailand!! kena saman juga!! celakes! mampus la.. bukan aku peduli pun. hahaha dalam setahun teda saman memang nda sah. so, normal la tu setakat saman parking. (^__^)

This is actually my first Stompin Sabah visit. Tahun-tahun sebelum ni aku x beminat. Alim lagi tym tu. ;p . Tahun ni zalim sikit sebab niat ati bukan untuk terkinja-kinja pun. Tapi untuk ambil video. <-- alasan paling celakes. ;p

But I did actually shoot few there. Busannya la juga sebab the event was all about Battle of The Band aja malam tu. Which is really not my thingy. Zaman kolej dulu layan la juga, skg dah busan. <-- macam betul ja kunun. ;p

Here is the video.. TembakGigil's 1st attempt of shooting & making her own Tembak Gigil... Enjoice......


Gadgets: Canon 500D with 50mm Lens. 

p/s: masa aku kt kolej dulu, pernah la sekali kawan aku ni gaduh ngan so called bf dia.. the bf called her "beaches" instead of bitch. mau tak mati tahan gelak si kawan ni.. sebab si kawan ni mmg fluent BI. tp credit ut c bf la jg ut percubaan itu..

No comments:

Post a Comment